Tuesday, September 15, 2009

knpa thn nie asyik terkena je...?

weehooooo......

adoii..camne yer nk membina keluarga bahagia..?kat umah skunk nie tggl aku 4 branak iaitu..aku,nenek,ayh & mak..hurmm..kirenyer mcm lonelylah aku nie..aku ade 9 adik-beradik...tp smuanyer duk berjauhan...ade yg keje ade yg blajar..aku sk0lah ptg mak aku plak keje..so,kit0rang jarang la jumpe..klau jumpe p0n time sahurn n lps balik skolah jew..tu p0n nk dekat kul 6 ptg..klau mlm lak mak aku tid0r awal..nie aku nk membebel nie..knapa ayik aku jew??klau adik-beradik aku blk mesti aku kena membebel...entah la mmg nasib aku kot..di0rang membebel sbb rumah bersepah..ayik aku jew yg terkena bebelan mereka tu..ceyh..di0rang ckp dlm loghat kelantan "bakp0 dem0 kube umahnyo?..n0k rayo doh ke nie..ishk2 tu la duk umah main streamyx s0km0.."adoii..sebenarnya aku nie buat sepah sikit jer..yg byknyer ayah aku..maklumlah 0rg lelaki mmg mls..klau di0rang mkn jew letak kat situ..lps tu bj,sluar entah letak kat mane..Benda yg aku pantang tgk ayah aku mkn ialah KUACI...benda tu la faktor2 yg membuatkan tengkok aku start berbulu..(nnt rayer aku mintak maap la ngan ayh aku ..hehehe)haku bukanyer nk merungut..maybe nie bulan2 p0se..so,ALLAH suruh kiter byk2kan bersabar n buat ibadah.."kiter ini merancang saja tuhan saja tentu macam mana ssuda..."bak kata STACY & NUBHAN dlm af..klau xcaye tgk diari aaf6 minggu 10..tp tu bukan masaalahnyer..nie yg satu lg..klau kakak haku dier xjumpe barang dier so,dier tanyer haku..aku p0n jwb xtau..ade keptt dier membebel kat haku..dier ckp "dem0 nie duk umah ptt th" ..ceyh..klau haku duk umah smua perkara wajib th ker??xpe la kiter tutup citer nie..Thn nie haku raya sakan..bj raya dk ade 3 pasang.wakaka..festime nie bj raya aku melebihi 2 pasang..nie sbb aku dpt biasiswa..kot so dpt duit lebih cikit...aku xtau camne aku dpt biasiswa..dlm 1 sk0lah tu aku ngan kwn aku yg s0rang lg terpilih..knapa ek?cikgu haku ckp sbb dier bg biasiswa mengikut pencapaian plajar..klau plajar tu blajar pandai ,slalu belajr bersungguh2 nthen semakin menaik dier dpt lah biasiswa tu..erkk<<(aku nie pandai ker?)tu xth maybe rezeki k0t..hohoho..fuh..berbalik kepd citer td..thn nie haku raya sakan..fuh..byk kat umah kena simpan nie..rayer dh nk dekat...2,3-4 hari lg..hurmm..lagip0n skunk nie haku xleh simpan umah sbb di0rang tgh mengecat..so,cat still blom kering lg..fuh..dh lupe la nk taip ape td..kpala dh bengang nie..nie pasal tgh layan lg ak3m la nie..bye..

No comments:

Post a Comment

suke post nie...