Friday, September 25, 2009

S.E.D.E.Y & L.O.N.E.L.Y

Weehooooooooo.....

Huawrghhhhhhh......sedeynyer..ape la nasib aku thn..adoii..esk lusa dh nk bukak skoleh..aku xbuat apa2 persedian p0n agy..semenjak 2 menjak nie aku jd mls semcm jak...adoii..skunk nie aku dh start lonely dh...kat umah skunk nie tinggal aku,nenek & parents jak kat umah..hua..smua adik-beradik aku dh blk kolej,mrsm,universiti & entah papela..ade yg keje...fuh,,maklumlah..smua blajar jauh2..so,skunk nie aku jew yg ade kat umah...nasib baeq la ade nenek kesayangan dan parent..kat umah....

#************************************************************************************#

adoii..kazen2...aku p0n dh blk pahang...klau di0rang ade mesti bertambah meriah umah nie....sabor je la nasib badan..hidup kita nie merancang saja tuhan saja tentu...erkk...apa kejadah aku tulis nie...entah la k0rang layan jew ape yg aku tulis nie..maklumlah 0tak dh blur...fuh..rindu ugak kat kazen aku..nie...teringat plak..aritu kit0rang tgk citer congkak ramai fuh..melet0pss..tp skunk nie..aku dh xboleh tgk citer harrow lg..maklumlah kang terkejut melatah
xhenti2..ha!!menanah ketiak...

#***********************************************************************************#
sunyinyer umah nie...kelmarin anak2 sedara dk dh blk dh...time di0rang ade rumah nie penuh dgn gelak tawa...skunk nie dh xde dh bunyi tikus gelak ade..berbulu tengk0k...huhu..ceyh...ktawa cikit jew..maklumlah dlm mood sedey..xlama lg final exam akn menjelang..fuh..rase tak0t p0n ade..rase xsbr p0n ade..apa boleh buat..aku hrp aku akn buat yg terbaek utk exam kali nie...kpd smue...aku bukan exam PMR cume final exam jew..skunk nie aku nk kpd smua yg menduduki peperiksaan PMR..gud luck...jgn menggatal nk 0n9 slalu..p baca buku..anyway,all the best...

~GuD LuCk for PMR
u Alls...~

^bye smuee...xde ape yg boleh aku tulis..aku post nie p0n ikhlas dr hati klau ade spell mistake tu biasa la..hehe..^

No comments:

Post a Comment

suke post nie...