Thursday, October 8, 2009

<< S.E.J.E.N.A.K S.U.D.A >>



setelah lame berpikir..hMmm,,,nk pegi ke akhirnya aku mengambil keputusan utk tidak pegi pahang@kl minggu nie...sbb aku aku pegi minggu depan satu lg..naik flight..tp aku xtahu ape kejadah buat smua nie..sbb final exam dh dekat..2.NOVEMBER.2009 ..walaupun nie peperiksaan akhir tahun yg biase2 jew..tp akuu anggap nie sebagai cabaran..fuh..hopefully dpt buat terbaek...n dk nak mintak maap la kat korang selama dk chatting@blogging kew klau2 dk ade terkasar bahasa mintak maap la sgt..yg paling dk nk mintak maap ialah SAF...n kpd eefzah aku mintak maap aku tahu aritu aku merajuk xpela...ore kelate majuk mmg xlame...hopefully korang buat terbaek yg mane menduduki exam PMR or whatever...k..

~fuh..entah la time post blog nie rase sedih plak..~

No comments:

Post a Comment

suke post nie...