Tuesday, December 29, 2009

Aku dan Dia?

waaaaaaaaa....firstly,dlm p0st nie saye akan menggunakan perkatan"aku"kerana ia agak lembut utk saye gune p'kataan "saye..

0okeyh,nk start dr mane yer..
camni lah start time pi amik buku teks td,
k time nie kit0raang tgh dlm perjalanan nk pegi bilik SPBT...
mmg sesak time,nk2 budak senior ade kat situ..dah la di0rang tu kasar xh0rmat p0n junior2 kat sini..huh,sakit hati..pastu,diriku meneruskan perjalanan kebilik itu..semasa aku sedang rancak berbual ngan rakan yg sudah lame xjumpe,sambil memerhatikan anak tangga yang kami pijak..Aku p0n sampai ke tingkat tersebut..n kawan2 yg duk sebelahku memberi resp0n yg di0rang ternampak "lelaki" itu,tapi aku xprasan p0n yg dier lalu kat situ sbb aku berbual sambil tgk anak tangga so,xprasan la dier lalu kat depan kit0rang..

Kawan2ku sedang rancak berbual pasal "lelaki"itu..yg dikatakan makin hensem la,makin tinggi la...blablablabla...OMG i'm going to VOMIT..tp,aku hanya tersenyum "MENYAMPAH"..saje
diriku ini bl0m lagi jumpe dier..maybe dier dh nampak aku..
lps setengah jam kit0rang duk kat situ yang sdg menunggu giliran...brlah aku ternampak dier..
dan "lelaki" itu sedang memandang tepat kearah ku,.. lalu aku buat2 xtau je..sbb ingatkan duk tgk girlpren2 dier yg duk mengedik xtentu pasal..
sejam sudah berlalu,h0rm0n dlm bdn ku sudah mula naik..huhu..nasib baek still pagi so,matahari xdela panas sgt,.
Selepas 1:15 minit duk tercegat disitu..aku mulalah meyandarkan diri kat dinding n memerhati 0rg ramai yg bersesakan..xlame kemudian ternampak "lelaki"itu pulak..skali lg dier memandang tepat kearahku..haa!xsah lg "lelaki"itu mmg memandang aku start dari mula lg..aku p0n mule buat muke s0mb0ng kat dier..xkan nk buat muke c0mel k0t kat 0rg yg kiter anggap sebagai "L**S**"pas jam 10:45 aku mula memberanikan diri menyelit kepelusuk tubuh manusia yg bersesakan disitu..aku dh xleh sabar dh nk dekat 2 jam aku duk berdiri disitu tanpe sebarang resp0n..sape xtahan weh!?...
Selepas tepat k0l 11 aku pun mula rase hepi sbb dh amik buku teks n b0leh kluar dr tempat yg tgh bersesak2 tu..time nk kluar tu kan aku p0n terserempak lagi ngan"lelaki" tu lalu dier melemparkan senyuman kepada ku..tp,aku xmenghiraukan dier..wakaka padan muke ko "****"
dier p0n trus masam...wahahaha..
aku xkan lupe ape yg dier buat pd aku sblom2 nie..

~sebenarnya "lelaki ini bukan nyer ex- @ boypren saye..cume dier tlh menyakitkan hati saye..~

No comments:

Post a Comment

suke post nie...