Tuesday, January 12, 2010

Angin betollah!!!!!!!!!!!!!

wahhhh,giler...
ko saje je kan nk buat hormon bdn aku naik kan???
nape?..ape aku buat kat kau..
kiter belajar dlm klass same//
ade kew aku mengata ke,mengutuk ke atau kacau boypren kau??
xdekan...
so,nape kau ko ckp mcm tu..
habis smuee kawan2 aku kau kacau..
lps tu buat fitnah yg entah pape2 psl aku..
saje la tuh,jeles sbb aku nie ramai kwn...ko tuh xde kawan langsung!!
ye la ..sape yg nk kwn ngan ko..GEDIK,JAHAT,STONE HEART,BUSYBODY...(ade byk lg)
nie blog aku,suke ati akulah nk tulis ape..
maybe ko xbace blog nie..sbb umah ko xde tenet..
ko ketinggalan zaman...ape2 p0n xde..
perasan kaye..berlagak cantik.mengedik sana mengedik sini//
waaaaaaaaaaaaaa,dh lame aku xpuas hati ngan ko...
slama nie aku pendam je..
terima kasih juga kepada kau sbb kate bende camtu kat aku,so,br sekarang aku berani meluahkannyer..
pasal engkau td la kwn2 aku n aku kene denda..
pasal kau lah aku xleh fokus belajar...
aku benci2 sgt2 kat kau **NURUL SYAFIKAH!!**..
tgk name kau p0n hampir same ngan aku...xtau la nape mak ayah kau bg name tu..ko mmg xLAYAK dpt name yg mendalam maksud tu...kau ptt dpt name(****)///
pd tahun 2010 nie..engkau lah 0rg pertama yg aku benci...
akuu xde buat ape2 p0n kat..
td,aku duk sorang(tgh study) tiba2 kau mari kacau aku nthen cakap mcm tu..
aku mmg dh lame rase menyampah ngan muke ko!!!!!!!!!1...
time 2007 lg...time tu ko darjah 5 k0t..so,skunk nie dh 2010..ape dh jd..
aku xpenah 1 klass ngan ko..skunk nie tetiba jew aku 1 klas ngan kau..
mentang2 la ko naik klass nthen setaraf ngan aku..
aku xtau camne ko b0leh naik...sama ada...ko gune ilmu sihir @ guru salah semak paper exam ko...
OMG!...HELP ME...I DUN WANNA BE HERS classmate..
I HATE HERS VERY2X10000000000000..MUCH..
tgk!!pasal ko lah aku berdosa arini....
byk lagi aku xpuas hati ngan ko..
klau aku tulis sampai abis konpem 1 minggu p0n xabis..entah2 laptop jd jem..
nie smuee sbb ko lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1...aku benci sgt2 ngan ko....
berambuslah ko..jgn kacau aku..aku nk study,..
n 1 lg aku xnk masuk campur dgn urusan ko..
lantak ko lah nk buat ape..
lagip0n klass "kiter"(nada xikhlas) klass target PMR thn depan..
so,ko study la...klau ko xstudy p0n takpe..
maybe ko turun klas..
n aku maju kehdpn..Insyaallah..
harap2 aku x1 klas ngan ko!
AMIN!!!!!!!!!!!..
wah!,camne aku nk study nie klau ade betina tu...ko nie menambahkan stress ngan dose aku jer....
~drpd aku trus membuat dose baik gi tgk citer cucu betong!~...
berubahlah wahai manusia...kiter skrg nie manusia akhir zaman tau tak!!>..

No comments:

Post a Comment

suke post nie...